Monday, June 15, 2009

Sofiya's 10th birthday

bila bercerita psl birthday ni kn, ank2 aku la yg paling excited bila birthday dh dekat..pening pening, bila di bantah mak aku ckp, aku dulu pun cmtu..mmg pun hehehe..klu x dpt mmg leh mengamuk kt umah..arwah abah yg paling rajin belikan aku kek bernombor..besar..nnt la bila ada masa aku korek gamba kt umah eh..

Sofiya pny birthday actually is on 12th June, last friday, aku call dia dn wish happy birthday. cadang nya nk kuar beli kan hadiah tp kn jerebu teruk, malas la nk kuar..hope dgn wish she satisfied, rupany dia merajuk dn meniarap the whole day..muka sedih semacam je, ingt mak dia ni cop duit ke..tp bila tgk kn perangai dia smp la aku balik umah, terpaksa la jugak wat kn..rupanya dia dh wat jemputan dulu sblm dpt green lite dari aku..aduhai, anak perempuan sorang la katakan..x wat besar besaran pun, tp dgn kengkawan yg ada ni kiranya meriah jugak la..ni la birthday cake dia, x sempat nk tempah pun, beli je yg dh siap, letak kn sugar piece, abis cite
ni la aksi-aksi semasa nyanyi happy birthday, ada lagi kt sebelah kiri gamba yg girls la, malu katanya nk amik gamba..yg keliling sofiya, boys kengkawan iman..


ni la gamba kengkawan aris & sofiya, ada lagi tp seperti biasa..sume nya malu..sabar je la ngn korang ni..

0 comments: