Monday, June 15, 2009

lagi sekali

x tau nampak ke x apa yg aku scanned ni..tp yg pasti, ini adalah satu article yg bagus utk kita di ofis..sila la baca..dan jadi kn panduan untuk terus maju dalam pekerjaan yg kita wat skng ni..jgn la nk duk bawak mulut dari satu syarikat ke syarikat yg lain..aku cukup geram kali ni..klu la aku dapat org yg bawak mulut ni, dh tentu tentu aku keramas mulut dia..tp aku tetap professional, bkn di dlm ofis la tp di luar ofis..peduli hape, janji aku puas..x puas puas nk amik tau psl hal org lain..tergugat agaknya klu x bwk mulut walau sehari dan terganggu fikiran agaknya klu x hebah cite kt org lain..hehehe, get a life..nk je aku ketawa terbahak2 dpn muka org yg wat mulut ni..

sedar la ye..klu cerita hal orang, wat korang naik pangkat, x tau la kan..aku x kisah, cm aku bgtau dulu, umpatan korang & cite2 yg korang sampaikan memburuk kan aku atau org lain adalah doa untuk aku terus berjaya..daaaa

0 comments: