Monday, April 20, 2009

Share my thoughts

just nk share dengan sekalian yg baca blog saya...

nk tny kepada anda semua, apa gunanya mengumpat tentang hal org lain kepada org luar???? apa faedah yg anda sume dapat???? kdg2 tertanya jugak pada diri sendiri, apa kah
aku pernah menyakiti hati org yang selalu mengumpat aku??? pernah kah aku mencaci pengumpat pengumpat setia alam ini??? pelik bin ajaib, udah udah la tu...xde gunanya nk mengumpat atau menyelak kain dalam org lain, sekiranya kain dlm kita jugak yang berbau bacin hehehehe....umpatan anda semua menjadi pendorong pada aku. umpatan anda semua menjadi kan aku untuk mengecapi kejayaan kerana umpatan umpatan anda semua memberi doa kepada aku untuk terus berjaya..hehehe...so, klu nk mengumpat, sila la, kerana orang yg suka jaga tepi kain orang lain ni sememang nya tidak akan menempuh kejayaan.

0 comments: