Tuesday, April 7, 2009

Happy 1st birthday Zara Tonet

Kali ni citer psl birthday cik tonet Qasrina Zahra hehehe...comei betul tonet ni.

Dapat invitation yati through email, terima kasih..mulanya nk pegi ke xnk, sbb weekend kn. balik umah bagitau anak2 zara pnya birthday sume melompat nak pegi. yati wat 21hb march 2009. mulanya nk ikut NKVE, punya la excited tny yati cmne nk ikut situ. alih alih aku ikut LDP, tp kira halal je la. bila dh smp sunway damansara (ye ke? betul la kut) aku ternampak gamba yg di bawah ni.

ini baru betul special delivery, smp tercampak sume mknan kt jalan raya. apa la diaorg ni, sungguh x berhati hati betul. ingt kn aku sorang je nmpk, rupanya ismi pn nmpk jugak. bahaya la budak budak delivery ni...

jalan jam jugak la, rupanya aku tersalah ikut lane. aduhai, nk potong balik kiri pny la byk kete. tp yg x sronok nya, byk traffic lite. so, nak x nak kena sabar. smp je umah yati, aku park kete kt luar. aku cal yati dia ckp baik park luar sbb dlm slalu penuh.


smp je, x ramai org sangat, zaf duk kt luar. cm biasa aku n ank2 riuh cari umah yati hehehe. yati suh kitaorg mkn dulu. sedap jugak lauk2 nya. yg paling sedap air nya, air mata kucing. ntah brape kali aku tambah. rasa cm x puas puas minum. duk tambah tambah tambah..ni gamba kek zara, comei kan, dia suka wat muka herot herot. trademark kut. lepas tu dpt tau, dia dh mula jalan, alhamdulillah.



HAPPY BIRTHDAY ZARA

0 comments: