Thursday, April 23, 2009

Kena buat lagi ke?

setelah sekian lama sakit selepas kejadian hari tu, smlm baru aku jumpa dr ruslan, seram betul jumpa doc ni. aku masuk je, dia terus tny wat happened. aku citer la dr mula aku jatuh 6hb april hari tu. muka dr ruslan terus berubah, dia ckp "i told u to be more careful, dnt fell or give pressure to your knee" huhuhu..lepas dia wat fisio kt lutut aku, bila lutut twist ke kiri, sblh kanan mmg sakit. dia tny ada bengkak x, aku jwb ada, lepas jatuh terus bengkak kt tempat otoscopic, lepas beberapa hari jadi lebam. dia suh aku pegi xray takut fracture atau ligamen koyak, lepas pegi xray (lama jugak tunggu film x dpt2) tension betul..

lepas dpt film xray aku terus pegi balik klinik dr ruslan, dia tgk tulang aku sume ok cuma ada darah beku kt bwh kpala lutut. haaaaaaaa!!!!!! aduhai, so, next appt will be 6th May, dn ms tu dr ruslan akan decide samada aku kena wat otoscopic lagi skali atau x. klu nk tau, thn lepas aku buat utk inner part, lutut aku di repair (cm kt workshop) and ligamen bwh kepala lutut di jahit sbb koyak. kali ni dr ruslan akan wat sebelah outer lutut plak sbb nk sedut darah beku tu.

so, pada ladies sekalian, berhati-hati la bila berjalan ye, tgk tangga betul betul, pijak tangga betul betul, sbb klu jatuh, jadi cm aku...

0 comments: