Friday, January 23, 2009

Rutin harian baru baru ni.....

dh lama sebenarnya nak citer psl hiway Duta Ulu Kelang ni (DUKE). skng ni pegi dan balik keje ikut jalan ni. hari tu yati ada cite psl kete dia nk kena langgar kt umah mak dia, siap lukis lagi, tp aku x pandai lukis sangat. jiwa kacau dan penat nk smp ke DUKE, aduhai, jam nya jgn ckp la kt jalan semarak tu. aku rasa kt bengkel pulapol msh boleh di buat dua lane, apa la sgt klu diaorg bagi skit tanah ye tak (petang ni aku nk turun amik gamba) wahhh...




gamba ni kat jalan kt UTM jalan gurney @ 5:45 petang, ntah ler, aku pn konpius, jalan gurney ke semarak je, tp yg pasti jalan semarak satu lane je... wlu cmne pn aku target, kt sini mmg injit injit semut, nk potong sebelah kanan x confident plak, cmni ler keadaan aku tiap tiap petang, bila dh msk DUKE baru rasa lega, tp senak perut nk smp ke DUKE. cam x sesuai pulak kn, jalan ni nk ke hiway, patutnya mesti luas. tp x leh wat pape sbb dh memang kelebaran jalan ni hanya takat ni aje, huhuhu..

pagi tadi aku potong barisan, lantak ler, lepas je turun dr exit semarak, panjang nya jam. dh jadi dua lane nk msk jalan semarak sebelah sana yg nk ke town, aku terus je terus impit kanan, betul2 kt u-turn dn terus potong naza ria. sorry la brader, x tahan ar jam. wat muka selamba je, nasib ar. bila dh smp kt simpang mindef, dh xyah risau sbb polis ramai jaga traffic. hari ni smp ofis kul 7:55 pagi.

0 comments: