Monday, January 19, 2009

Jakel Trading

hari sabtu lepas pegi jakel kt jalan tuanku abdul rahman. first time masuk, cm jakun lak, hehehe...meriah betul la masa masuk jakel tu. memula cam segan, maklum la 1st time pegi, x tau apa yg ada kat dlm tu. ramainya orang. bila tengok kain2 tu sume, leh tahan gak regenya. memula skali aku pegang chiffon, bila ku amati kain tu, alahai kena pakai lining ler, aduhai, malas betul la nk berlining ni. puas jugak aku round. bila naik tingkat 1 je, rege dh mahal skit, tp xpe, aku cukup puas hati dengan kain yang aku amik hari tu. itu pun dh cukup wat aku rambang mata. aku beli kan mak satu pasang. bergaya betul mak aku.


aku pny style mmg senang, mane yg berkenan aku pegang, terus amik. xyah nk round satu bangunan, beli nya tidak. lagi lama aku kt jakel, lagi byk la kain-kain yg dikeluarkan untuk aku. aaaaaa tidakkkkkkkk......4 pasang je hari tu dh rm350, x termasuk upah. lepas byr je terus pegi jumpa kak normah. nsb ler ada cousin tailor. senang ler teman skit ye.

hasil nya, kena la tungguuuuuuuuu...............

0 comments: