Monday, January 12, 2009

PAC Manjung, Perak Darul Ridzuan

lupa lak nk share upload gambo ms kt Orient Star Lumut, Perak Darul Ridzuan. citer, hmmmm xde pape kut nk share, sbb sume pn dh sedia maklum apa yg kitaorg wat kat sana. anyway, apa yg aku nk load kt sini, gambo-gambo ms kt hotel. well, dh lama x pegi ke lumut, sejak keje kt Malaysian Timber Council, ni kali kedua aku pi lumut. pekan nya padat dn mcm2 ada, bayangkan la mkn tengahari untuk 5 orang hny rm29.90. x brani nk tny betul ke tak, dh brader tu ckp cmtu, kira ok la. alhamdulillah, kenyang betul. kt pekan lumut ni, melambak2 abg abg navy, sana sini kedai, bank penuh ngn org dia. pengkalan diaorg la katakan, tp x sempat nak amik gambo ngn diaorg sbb terlalu ramai, dn x tau nk pilih yg mane satu. hehehe




macam biasa, inila gambo bilik aku, bersebelah ngn bilik kak radd & fara. xde carpet, tp yg best ada balcony. menghadap laut. sunyi...mmg sunyi. fiza plak kt wing yg lain, tingkat 2, kitaorg tingkat atas sekali, iaitu tingkat 3, hehehe, mcm la tinggi benor ye. toilet x amik sbb x best, xde tub tp ada gayung. apa la, susah benor rasanya nk cebok. smp lumut kul 10mlm, kuar g mkn, kul 11mlm tido. x tunggu dh, bdn rasa penat sgt.



ni plak pekan lumut seawal 7pagi, mak aii awal tu. biasala tempat baru susah nk tido, dr pukul 5 pagi duk kt luar smp la ms nk g bfast ngn fiza, sunyi saje pekan ni, berkabus plak tu, kawasan ni sebelah kanan dn sblh kiri plak, gamba yg ini





ok x? best kan..sejuk tu..tp masuk je 10am keatas, amik kau, panas tu..dekat laut la katakan. x byk g jenjalan, xde masa, setiap ms terisi ngn aktiviti. rs cm nk pegi lagi pn ada, tp jalan nya, aku x larat la, sakit badan den,

lepas bfast lbh kurang ngn fiza dan mr samson (mat sibuk je dia ni, mane kitaorg ada nk enterframe je), samson ajak kitaorg pegi pangkor. xnak ar, penat la, diaorg xpe x byk benda nk kena buat, aku ni dlm kepala otak mcm2 fikir, they decided to go in the afternoon lepas destruction. borak lebih kurang, aku naik atas bersiap sbb nk anta fiza pi site kt lumut plak, ms ni aku amik gambo2 ni plak. gambo swimming pool, lengang xde orang, dr pagi smp la ke petang dn ke malam, keadaan tetap terkawal cmni, hehehe....




yang ini plak gambo dlm kul 9 pagi. gamba di ambil dr balcony ku, besar tau kapal ni, kapal angkut pasir.

pengalaman kat lumut mmg best, sekali lagi aku diberi peluang melawat negeri orang. insyallah tahun 2009 ni lebih banyak peluang yang akan aku terokai.

0 comments: