Friday, January 30, 2009

Baju kurung moden

Hari pertama cuti tahun baru cina, aku ajak mak g jenjalan ke masjid india, memula mak xnak, alasan takut ramai orang. pujuk punya pujuk, dia nk jugak sbb nya kitaorg ni jarang pegi masjid india, hari tu pegi jakel je, x pegi round tempat2 lain. so, pagi kitaorg kuar spt biasa g bfast kt lambaian seafood dulu. dpt tau pakcik yg jaga counter meninggal, innalillah....terkejut bukan main kitaorg. tp makcik tetap steady je, dia ckp life must go on, betul jugak. punca pendapatan mmg berniaga kan.




cite psl shopping kt masjid india, smp je kt masjid india, aku park kete kt semua house. senang skit, x le panas sgt. pastu kitaorg jenjalan la kt lorong blkg kamdar tu, tgk2 apa yg patut. smp satu kedai ni, aku nmpk ada sepasang baju kurung moden, aku ni bab2 color, x kisah la, aku rembat yg mane aku suka. harga dpt kureng, so dpt rm120. aku beli lagi satu dpt rege yg sama gak. x kisah la ye.....

so, ini la gamba baju aku, x sabar nk pakai....daaaaaa

0 comments: