Tuesday, September 29, 2009

OPEN HOUSE cum BIRTHDAY

Lepas dh abis cuti raya, aku cadang nk wat open house..kebetulan hari yg aku nk wat tu ialah tarikh lahir aku, so, skali harung la kn. mak yg masak hehehe...aku cuma beli brg2 je. menu kitaorg bihun sup, mee jawa, roti jala & rendang. ada la jugak kuih muih yg tinggal x seberapa tu. sronok sangat open house thn ni sbb nya kengkawan lama arwah abah yg jarang jumpa sume dtg umah. mak la org paling happy skali.
ni la kengkawan yg datang ms open house tu, ramai yg x dpt dtg sbb ujan tengahari tu. dh beberapa hari x ujan tetiba di bantai nya ujan lebat.


lepas makan makan, acara seterusnya tiup lilin. hehehe, nsb xde yg amik, cmni ke birthday gurl, gurl ke? hehehe,

birthday mak budak, dgn rambut serabai, baju lagi. patutnya kena pakai baju perantin kn..pape pun aku happy sbb baby zara dh x takut ngn aku lagi and tolong tiup jugak hehehe..sebelah malam nya aku belek belek hadiah yg aku dpt, red bg kain ela haaa leh anta hari sabtu ni, yati bg frame gambar & k.rad bagi selendang+brooch. bukan itu aje, kt ofis ismi bagi aku botoi ayo hehehe..thx sooo much

0 comments: