Tuesday, March 17, 2009

terengganu 02

9:10 pagi - kt luar tu nampak gelap je, rasa la flight bumpy skit..tetiba nmpk air, ujan la rupanya. x nmpk lgsng permandangan. pastu kn pilot dia ckp, "cabin crew, prepare for landing" hehehe....nk mendarat la kan. tp kn kali ni mmg ok la, bila mendarat xde la rasa terhentak kuat, skit je pastu smooth criminal, eh salah smooth je. mungkin pilot otai kut hehehe

9:25 pagi - alhamdulillah, slmt smp ke lapangan terbang Sultan Mahmud Kuala Terengganu. bila aku on hp je terus byk sms & missed cal. x nyempat nyempat. tunggu la. maklumlah aku bwk boss 2 org kena gak tgk2 kn. msk je kt arrival, fiza g toilet, aku tunggu kt luar dn ini la yg aku dpt amik.


x sempat ar nk amik bgn nya, ujan tu..menurut ckp pegawai airport yg bertugas, kt kuala terengganu dh 3 hari ujan x brenti. haaaa....3 hari, x banjir ke? turun je dr escalator, beberapa orang pegawai dh tunggu kitaorg. kita naik van PGC, fuyooo bangga giler tu

9:40 pagi - kenderaan yg kami naiki terus meluncur meredah ujan dn membawa kami ke lokasi seterusnya. dlm perjalanan ke pejabat kdrm, ujan selebat lebatnya. xde apa yg blh aku amik sgt. tergamam tgk bandar k terengganu, pembangunan cepat dn byk benda2 baru yg blh di lihat.

10:00 pagi - ini la tempat yg kami nk bermesyuarat

10:30 pagi - mesyuarat bermula. 2 jam jugak la duk dlm bilik mesyuarat. beku tu. yang ini xyah la citer ye, tp yg pastu aku minum teh tarik 5 kali tambah. huhuhu...


gambar sebelah kanan n bwh ni plak di ambil dr arah blkg bangunan kdrm terengganu. ujan la plak, nk pegi dekat tp xleh.

kt sini jugak byk kapal & bot di parking. air naik, risau jugak tgk, takut msk bangunan.

mesyuarat abis kul 12:00 tenghari. fuhhh lama betul, lapar pn ada gak hehehe. bila ditny nama restoran yg bagus kt KT, nama restoran tu PENYU. haa nape di beri nama penyu, nnt aku citer lagi.

0 comments: