Thursday, March 5, 2009

Event di Kuala Selangor


Hari ni baru mood nk update blog, hehehe...seperti yang sedia maklum, mmg aku malas nk update huhuhu...kali ni perjalanan agak jauh, sbbnya dari rohas aku drive ke Wisma UOA Damansara Heights, pejabat CMTM ler, aku jumpa Shaik abbas, aduhai, seram sejuk nk jumpa orang ni, tp disebabkan nk pinjam bunting diaorg kan. lepas amik bunting dari Syazrul, aku menuju ke Operation Centre kat USJ, masa aku amik laluan NKVE aku nampak ada 10 trak FRU. Hmmm, mesti ada pape kan, mmg la sbb nya ada perhimpunan kat Ipoh. itupun sebelah malam baru tau, bila ada kelapangan tgk tv, smp saje kt usj aku amik fara n tgk abg zul & badarul dh standby, lepas wat checklist brg2 kitaorg bergerak. dlm perjalanan si fara mmg suka amik gamba, ni la gamba2 nya..

bila tgk gamba ni, sampai hari ni, aku x tau apa motif dia amik gamba tanker ni, hehehe... mungkin lori ni dh menghalang kete aku kot,


byk jugak tempat2 menarik yang terlepas aku n fara nak amik, cm penjara sungai buloh...dh terlepas baru nk amik, saja la kan, pengalaman, xnk masuk pn dapat amik gamba pagar pn kira ok la ye x.

ada satu tempat yang menarik sangat si fara ni amik, bas stand kat ijok..sekangkang kera je rupanya bas stand ni. kt bawah ni gamba nya

x brape clear sgt, ada gangguan tiang lampu tu, sabar je la..

tp ramai jugak orang tunggu kt bas stand, budak2 skolah, bas express pn ada jugak. selama ni tgk pekan ijok kt tv je, tp kali ni dh tau dh kt mane ijok.
sampai je kat sana dlm kul 12:30 pm, kitaorg singgah tesco, pergghhh, bangga sungguh dpt masuk tesco (cm x pernah msk tesco kn), kitaorg mkn tengahari kat tesco, pastu masuk supermarket borong apa2 yang patut..tkt kelaparan mlm2. kul 1:15 tengahari kitaorg smp hotel de palma inn, x sempat amik gamba kt entrance tp gamba ni je yg sempat amik. knp la adik aku amik gamba tiang bendera ni, huhuhu
yang ini plak kura-kura dalam kolam, kecil je kolam, landskap pn x brape besar. aku pn x prasan ada kura-kura rupanya.

haaa, ni plak gamba kitaorg blkg tu la chalet yang kitaorg nk tido.

yang ini plak gamba dalam chalet, x sempat nak amik no pintu chalet, tp aku duduk bilik 221 kat ujung tanjung, blkg ada tennis court n swimming pool yang dlm nya 4 kaki, ada sesape nk cuba silakan.


yang lelain x sempat nak amik, keje keje keje...

0 comments: