Tuesday, August 18, 2009

Hari bekerja

The next day kena bangun awal sbb dh janji ngn banquet kul 7:30 pagi kena berkumpul kat ballroom. kelam kabut dibuat nya breakfast tp alangkah hampanya bila ada event kt bilik sebelah, ceh..aku naik balik coffee house, smbg breakfast lagi hehehe...menu breakfast skema abis tp pelbagai. apa2 pn, mmg cedap. lebih kurang kul 8 pagi, kitaorg bergegas turun balik ballroom sbb EM dh menjerit panggil kami sume. yg klakar nya jugak, ada ujibakat bintang idola kecil, penuh sesak ngn orang kt lobby hotel. rupanya smp kul 6 petang. klakar jugak tgk gelagat mak-mak peserta.

tanpa lengah masa, kitoarg terus ke ballroom dan mulakan keje..dr kes membalut hadiah smp la ke finishing. aku orang paling terakhir tinggal kn ballroom untuk ke bilik bersiap. yang lelain sume dh cantik2 dh.

dh puas bekerja, perut plak rasa laparrrrrrrrrrr, hehehe...tp xde sorang pn yg ajak aku kuar lunch, ala, x kisah la, aku mulakan pendakian naik tangga ke lobby tetiba ada org sapa aku. pegawai kastam ajak aku pegi lunch, mulanya nk mkn nasi kandaq, aduhai, aku dengar je nasi kandaq perut terus jadi x sedap. aku bgtau nk mkn nasi lauk biasa, rupanya ada kedai jual nasi padang. fuh mmg sedap dn lauk pauk sungguh menyelerakan. byk jugak yg dorang order, 3 meja sekali gus hehehe..org rokok pn ikut skali. dengar dorang ckp mmg x leh nk bezakan yg sebenarnya dorang ni org cina hehehe..

ni la kedai yg kitaorg pegi untuk lunch. gambar-gambar di bawah ni, adalah lauk yang dipilih. sume cedap-cedap.

0 comments: