Monday, August 17, 2009

Event in Penang

mak aiiii dh lama nya x update blog. sejak dua menjak dh tersangkut ngn farmtown, langsung x jenguk2 blog yg dh bersawang ni hehehe...well, dh hampir sebulan x bercerita pape, aku nk cite skit psl event kt penang. mmg best, thn 2007 ada pegi penang tp x lama pn, pegi pagi balik esk pagi. kali ni GM dh approve aku pegi sehari sblm event, sbbnya hari jumaat malam 14hb aku ada meeting ngn EM kul 10:30 malam, boleh gitu?? aduhai, letih bdn terasa smp ke hari ni.

14/8/09 - aku kuar dr ofis sedikit awal, terus pegi airport. dalam perjalanan, hujan turun dgn lebat sekali smp susah nk concentrate pada jalan. lebih kurang kul 6:30 petang aku smp klia. aku check in sendiri guna machine kiosk pastu trus pegi kedai beli apa2 yg patut yg nk dibwk msk ke perut kapal terbang. aku singgah jap kt jonker street melaka mkn asam laksa yg x brape sedap hehehe...depart dari gate B9, aduhai, ujung tanjung lagi. penat tul la klu jln jauh2 ni..flight berlepas kul 8:20 mlm tp aku msk kul 8mlm, lmbt skit daaa...sejuk tul kali ni dlm flight, slalu x brape sgt. tepat kul 9 malam smp di Penang International Airport. alhamdulillah awal skit smp. Penang airport ni besar jugak, byk kedai2..perut dh mula keroncong, naik kete pegawai kastam terus makan kt kedai tomyam di kawasan bayan lepas. 3 org mkn dn sume dish kitaorg amik tuk 2 org mkn rege RM37.30.

lepas makan lebih kurang, mata pun dh penat, kitaorg terus pi hotel..dekat je hotel ni ngn komtar n prangin mall. kitaorg stay kt sunway hotel georgetown, mlm2 ada psr mlm kt luar hotel, tp mknan tuk org cina je la..kitaorg check dlm kul 10:15 mlm, klu nk tgk hotel ni click pd link kt sini ye. http://www.penang-hotels.com/sunwaygeorgetown/rates.htm?cid=AWASH1133

0 comments: