Tuesday, May 12, 2009

Johor 11/5/09 balik KL

hehehe, pas pegi CIQ anta en rahman, kitaorg terus di hantar ke airport, ujan lebat ms tu. aku control tido sbb driver tu bwk kete laju giler tu. hj bani tido kt seat blkg, cm biasa.

2:00 tghr - smp je airport senai, terus pegi MH counter tny psl flight awal 1555ptg. alhamdulillah dpt jugak flight balik awl. klu nk ikutkan, flight kitaorg kul 1840ptg. rs cm lama sgt, bila sume mtg dh settle itu yg kitaorg decide nk balik awl. lepas dpt boarding pass, aku terus naik departure hall. mls nk tunggu kt bwh, ramai sgt org, lagipun klu kt bwh, gerenti aku mkn lagi heheheh. sementara menunggu flight, ujan turun dgn lebat skali. kilat sabung menyabung, guruh lagi, sejuk nya hall dia. ada 4 pintu semua, air asia, MAS & fire fly. sempat jugak aku amik beberapa gamba.
bila tgk jam tangan, alahai baru pukul 2:15tghr. sabar je la, terpaksa melayan ngantuk kt airport. sejuk tu....x ramai sgt penumpang pun.

3:30pm - pengumuman dibuat untuk msk ke dlm flight. bkn nya beratur pun, apa la rakyat malaysia ni. bkn naik air asia pun. hehehe. aku dpt duk tepi tingkap, tp dlm enrich aku minta aisle, senang skit nk bgn. klu dh duk sblh dlm susah nk kuar, maklum la comel..sepatutnya flight berlepas pukul 1555ptg, tp sbb ujan lebat kn, kul 1610ptg huhu..ni la gamba2 yg dpt aku amik.


aku x tau nape la perjalanan balik lambat sgt. smp pening kepala di buat nya. aku mintak pramugari tu paracetamol. x tahan betul. pesawat tiba di klia pd jam 5:00 petang. aduhai...tp walaubagaimana pun aku tetap bersyukur smp jugak ke kuala lumpur.

0 comments: