Friday, May 8, 2009

Dungun 04

sorry haaa nk smbg balik psl dungun hehehe..jgn mare



gamba-gamba ni sume di amik sebelah petang, dlm kul 5:30 ptg kitaorg jenjalan ke KT, x jauh dekat je. kt kedai keropok lekor ni kitaorg borong sakan kropok losong. kak su borong paling byk. pas magrib kitaorg mkn tp x lama, dlm kul 8mlm bertolak balik Dungun. smp dlm kul 9:30mlm. balik je, bdn pny la letih, terus zzzzzzzzzzzzz

14/4/09

6:00 pagi - aku bgn dari tido, bila celik mata je teringat, ini hari terakhir kitaorg kt dungun. cepatnya masa berlalu. bdn sume sakit2, penat x abis. nsb brg2 sume dh kemas sblm tido. at least x klibut. kul 7 pagi kitaorg sume turun bfast. dh separuh jalan, teringat cm ada benda yg x betul, rupanya kunci kete tertinggal dlm kete, tidaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkk sedih nya hati x terkira, tetiba teringat kt en mail n the geng. aku terus cal diaorg dpt no dr en rahman. ms tu keringat kuar mcm petani hehehe...selang 15 minit en mail dtg, wah bangga giler ngn staff dia yg bertugas ms event kt dewan aspirasi. ada sorang tu siap bwk wayar panjang. cm tetau je hehehe. lebih kurang 10 minit sume selesai, aku melompat kesukaan.. aku msk balik dlm coffee house, smbg mkn daaaa. Tepat kul 9am kitaorg balik KL. ada beberapa gamba yg aku amik sehari sblm balik dr dungun.

smp kt kemaman kitaorg brenti kt Hai Peng Kopitiam, salah satu kopitiam lama kt bandar kemaman je. landmark nya senang je. smp kt jambatan kemaman, terus je, dlm 500mtr nmpk tengkolok diraja sebelah kiri. ada trafik lite, belok kiri. nk parking pun senang. ms kt sana aku jumpa hafiz, kitaorg pny photographer, cm biasa dia bedal nasi lemak ngn kopi peng, haiyaaaaa manyak sedap ooooo...aku ada nmpk org dlm gamba di bawah ni.

sorry, gamba gelap skit. ini la dia pemilik hai peng kopitiam. cian dia, dh tua, zip sluar pun x penuh kahkahkahkah... aku rekomen minum kopi peng n kaya cedap
ni la jambatan kemaman, haaa ini la landmark nya. kapal ni lama dh tersadai kt sini. ok la, itu saje yg aku dpt update psl dungun. sory byk sgt cite. minggu dpn aku ke Johor dn seterusnya ke Kulai. apa cite????? nnt aku cite k...daaaaaa

0 comments: