Friday, February 13, 2009

tagged lagi.....

Kena tagged lagi by adik-adik ku...aduhai, apa eh...ok, there are things that u guys need to know more about me...

my handbag - lagi satu pouch ada olay, perfume & hair cream, makeup pouch, name card holder, purse, sunglass case, car keys & small pouch containing all sorts of receipts etc.

who am i - ex-state player for netball and handball (jgn x tau, but none of my children who follows & continue my legacy), those where the days ms tengah active bersukan, jarang ada kat kelas utk belajar, cuti skolah slalu nya di training centre, mmg terkenal cuma rasa terkilan sbb x potong gambar-gambar ms kuar surat khabar tapi sejak dh wat otoscopic ni, susah nk lari dan x blh nk active lagi huhuhu...

shopping - mmg giler shopping, slalu nya hujung minggu aku akan ketepi kn memane baju yg dh lama x pkai atau dh x elok, aku bagi kat orang. lepas tu susun balik dn bila ada ruang kosong, kpala ni mula la tension giler. haaaa, pastu ajak mak g shopping, aku saje ada 2 almari, satu untuk sume baju kurung dan satu lagi untuk baju moden. pintu almari dh brape kali patah, screw kuat kuat

kerja - suka wat kerja luar dr duk je kt ofis, klu boss ada sibuk la, klu x congok la depan computer, tension betul

x suka - aku paling x suka makan pedas, bkn la xleh langsung cuma jgn smp terasa kepedasan nya sudah la. masa tu selera blh mati. mungkin orang xkn percaya tapi tolong la percaya yeee

aku suka - makan, hehehehe

my leisure - lebih suka duk umah dan skali skala bwk mak & ank2 g jenjalan luar kl, slalu nya x plan, tergerak je bangun pagi terus bersiap. klu plan ada je yg x kena..

nyawa aku - mak & ank2

itu saje la kut yg aku blh share dan yang xleh share mintak maap la ye...to adiks ku, thx for tagging me ye. terharu tu...

0 comments: