Tuesday, February 3, 2009

pegi swimming

ms cuti cny yang lalu, aku bwk ank2 pegi swimming kt Templers Park dan Wet World Shah Alam, ms pegi templers park terlupa bawak camera, tp masa pegi wet world aku dpt snap beberapa shot kat sana.

kitaorg bertolak dari umah seawal 9:00 pagi, maklum la takut ramai org sbb dh terkena byk kali. slalu nya beratur pny la panjang. smp je kat sana, tekaan ku mmg tepat sbb dh ada org yg beratur untuk beli tiket, kaunter tiket plak bukak pukul 10 pagi, tp ms kitaorg smp kul 9:30 dh ada lebih 10 org yg beratur. apa lagi aku cepat2 parking kete, terus beratur tuk beli tiket. aku bagi duit kt aris suh dia beli bfast utk kitaorg kt seberang jalan, anak aku ni pantang di suh beli, byk dia borong. kali ni mak pn ikut jugak. aris beli nasi lemak 3 kotak ngn air 3 paket. hehehehe kenyang betul kitaorg. amik tempat bergilir-gilir sbb nk bfast. kitaorg duk je kt tepi batu tu smbl makan, sedap plak tu...

tepat kul 10 am kaunter tiket bukak, terus org berpusu-pusu tuk beratur beli tiket..nsb aku yg ke 11, ok la kn. masuk je, terus chop tempat yg x jauh dr pool kanak2, xyah la nk pegi jauh2 tgk diaorg mandi, sume depan mata. ank2 masuk pool dr kul 10:30 pagi smp la ke pukul 1 tghri..jadi itam plak ank2 aku hehehe

tempat yg aku duduk x jauh dari kaw ni, aku snap gamba ni sbb klakar sungguh, sume nya dh ready nk turun tp msh ada org lagi kt sblh bwh tgh bersih kn pool.

kt wet world shah alam ni, pekerja nya sume mat bangla, baik baik jugak diaorg ni, and then makanan nya sume sedap2, especially kul 11 pagi sbb sume panas panas. nasi lemak, nasi goreng, ayam, burger, jagung, nasi ayam dgn harga dr RM3.50 - RM4.50.




berenang smbl berjalan, sape leh wat?


sesi pujuk memujuk, aduhai, letih nk suh diaorg naik, tgk kaki sofiya smp kecut..

kitaorg balik kul 2pm, sbb nya nenek diaorg ni nk tgk citer indon, jelita. aduhai, x abis abis, tension di buatnya, nk tak nk ank2 aku naik tukar baju dengan dukacita, sadis betul la....ni la bahana citer indon, nk tinggal kejap pn susah.

0 comments: