Tuesday, February 3, 2009

pagi tadi

pagi tadi, aku kuar umah pukul 7:25 am, cm biasa rutin aku ikut duke hiway, smp je kt jln semarak pukul 7:31 am, mmg 6 minit je...turun je dari duke, jln jam, aduhai....aku xde mood plak nk potong barisan, klu di ikut kn hati mau aje aku jump barisan. slalu nya aku potong barisan pun hehehe...apa la, wat hiway x ikut konsep betul, u turn nya alahai, besar pinggang saloma.

dalam pada boring pandu kete aku kuar kn camera amik gamba, pagi td plak, seluruh kawasan kl berkabus, mamat sebelah kete aku tercengang memikirkan apa yg sedang aku lakukan. ini la yg aku nampak pagi td pukul 8:00 pagi,

aku smp parking modesto's kul 8:40 pagi...jam teruk betul. haaa gamba kt atas ni menunjukkan beberapa bangunan pencakar langit ilang dek kabus, mmg sejuk betul.

0 comments: